компютърни и ролеви игри   Leave a comment

тук ще поствам статии за компютърни и настолни ролеви игри. дано ви харесат. включил съм известни френчайзи. игрите са малко, но общо взето отразяват това, какъв човек съм и какво обичам да играя през свободното си време. аз съм библиотекар по принцип и рядко ми остава време извън книгата или писането да играя компютърна игра. други ревюта, които смятам да поствам и които ще напиша са ревюта на игрите Desperados: WDOA както и на Commandos 2, две от любимите ми стелт-игри в изометрична перспектива. не съм върл геймър, но ще ви кажа – инсталирал съм първата част на Hitman: Codename 47 и мисля да се боря с нея и да се опитам да я превъртя. донякъде изглежда като прост стелт, но май ще се наложи да пораздвижа въображението си.

Star Wars: Jedi Knight – Jedi Academy
Icewind Dale
Baldur’s  Gate 1
Baldur’s Gate 2
Blade of Darkness
Rage of Mages
Dungeons & Dragons

Вашият коментар